فرمانده سپاه شهرستان راسک:

خبرنگاران مهم ترین عوامل ایجاد بصیرت در جامعه هستند

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: خبرنگاران مهم‌ترین عوامل ایجاد بصیرت در جامعه هستند و وظیفه مواجهه نرم با اقدامات معاندانه دشمنان بر عهده این قشر مهم می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در حاشیه تجلیل از محبوب عالم اربابی،   خبرنگار واحد مرکزی خبر در شهرستان راسک که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار انجام شده بود، اظهار داشت: زحمات شما در راستای اطلاع رسانی و فعالیت در حوزه خبر بسیار ارزشمند است.

وی افزود: وضعیت خبر شهرستان راسک در رسانه ملی مناسب و ارزنده است که این ماحصل زحمات ارزنده شما در مجموعه خبر شهرستان می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: رسانه امروز یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی می‌باشد که می‌تواند موجب آگاهی بخشی درست و مناسب نسبت به اتفاقات مختلف شود.

نخعی تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز که استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است بهترین مواجهه روشنگری و ایجاد بصیرت در میان جامعه است که این اقدام مهم بر عهده خبرنگاران می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران مهم‌ترین عوامل ایجاد بصیرت در جامعه هستند و وظیفه مواجهه نرم با اقدامات معاندانه دشمنان بر عهده این قشر مهم می‌باشد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار