سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنگستان گفت: باید حداقل ۵۰ درصد نیروهای مورد نیاز شرکت های صنعتی پارس جنوبی را از استان تأمین کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
دیدارسرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تنگستان با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدی سرپرست اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی تنگستان در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: باید طبق یک برنامه ریزی مدون بتوانیم که حداقل ۵۰ درصد نیرو‌های مورد نیاز شرکت‌های صنعتی پارس جنوبی را از استان تأمین کنیم تا بتوانیم معضل بیکاری را در استان بوشهر به حداقل برسانیم.

محمدی در این نشست بیان داشت: از مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی انتظار داریم فرصت‌های شغلی را به ما اعلام کنند و در کنار آن ما آمادگی داریم حمایت‌های جدی و لازم را جهت شناسایی افراد دارای تخصص در منطقه خود انجام دهیم.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تنگستان در ادامه بیان کرد‌:با بهره برداری از فاز‌های منطقه انرژی پارس جنوبی و استخدام نیرو برحسب چارت سازمانی آن شرکت بهره بردار، بهتر است اولویت استخدام با نیرو‌های بومی مشغول در واحد‌های صنعتی که باید نیرو‌ها را تعدیل کنند، باشد تا بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی پیش رو جلوگیری کنیم.

خرمدل، مدیرعامل منطقه انرژی پارس جنوبی گفت: این مجموعه با راه اندازی سایت جهت استخدام نیرو‌های کار، اقدام به شفاف سازی استخدامی‌ها نموده است.

وی ادامه داد: اولویت بکار گیری نیرو‌های منطقه بیش از پیش به شرکت‌های زیر مجموعه تاکید شده و با راه اندازی این سایت همچنان اولویت استخدامی با افراد بومی پا برجاست.

خرمدل در پایان بیان داشت: تقریبا این سایت استخدامی از شهریورماه سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات