خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشد، گفت: امروز وظیفه خبرنگاران بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۹۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

قلم خبرنگار باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشدسرهنگ علی مختاری معین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت «محمد صارمی» به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری یک حرفه و هنر است، افزود: هر جا که خبرنگاران حضور داشته باشند به طور قطع امنیت سلامت و حفاظت از جامعه شکل می‌گیرد و اگر این حوزه محدود شود  شاهد  شکل‌گیری هزاران فساد و مشکلات مختلف در جامعه خواهیم بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان حضور خبرنگاران در انعکاس اخبار در تمام عرصه‌های مختلف در سطح جامعه را منشأ خیر و برکت دانست و گفت: بی‌تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی دستگاه‌های اجرایی بی‌نظیر و بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

وی افزود: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی جنگ  با ابر رسانه‌های جبهه کفر جهانی است که در این نبرد سهمگین باید با تفکر جهادی حیله و تزویر رسانه‌های  وابسته به نظام سلطه را خنثی کنند.

مختاری با اشاره به اینکه خبرنگاران طلایه‌داران و تلاشگران و سفیران مجاهد در عرصه اطلاع‌رسانی هستند، افزود: رسالت اصحاب خبر و رسانه متأثر از ذوق تلاش و احساس وظیفه است.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که فرمودند حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس عنوان کرد: حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ و فداکاری در عرصه فرهنگی است و باید قدردان آن باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: خداوند در قرآن کریم به قلم قسم خورده است و همین قلم‌های خبرنگاران است که در راستای هدایت‌گری جامعه و نشان دادن راه و به ویژه در هدایت مردم به سوی خیراندیشی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشد، افزود: امروز وظیفه خبرنگاران بسیار مهم است.

مختاری ابراز داشت: در جایی که سلامت خانواده در معرض تهدید و خطر قرار می‌گیرد این خبرنگاران هستند که می‌توانند در این زمینه با تلاش خود جامعه را به سوی گمراهی کشانند و یا می‌تواند جامعه را به سوی سعادت و سرافرازی برساند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با انتشار اخبار امیدوارکننده روحیه امید و پویایی را به جامعه هدیه کنند، اظهار داشت: صاحبان رسانه و خبرنگاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و درست همراه با فکر و تحلیل آثار مثبت و ارزشمندی را به جامعه هدیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات