خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

الگوهای تاریخ خبررسانی باید ثبت و ضبط شوند

امام جمعه ملایر گفت: الگوهای تاریخ همچون شهید آوینی و دیگر مجاهدان عرصه خبر و خبررسانی باید ثبت و ضبط شوند تا آیندگان بتوانند از آنها الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

الگوهای تاریخ خبررسانی باید ثبت و ضبط شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام بام ملایر به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: شهید آوینی یکی از خبرنگاران دفاع مقدس و جزء آفرینندگان روایت فتح است که تمامی خبرنگاران می‌توانند در این عرصه شهید آوینی را الگوی روایت فتح خود قرار دهند و روایت فتح شهید آوینی به عنوان بیان نورانی و یادگاری از دفاع مقدس برای آیندگان حک شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و آوینی و تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را جزء مشاغل سخت و طاقت‌فرسا دانست و بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند چشم‌انداز روشن و افق آینده پیشرفت کشور را ترسیم و به مسوولان ارائه دهند.

امام جمعه ملایر خواستار ثبت خبرهای درست و صحیح برای ثبت و ضبط در آینده شد و از خبرنگاران درخواست کرد: خبر را به صورت درست و صحیح برای آیندگان ثبت و ضبط کنید تا تاریخ شهادت دهد که در این کشور ایثارگران و مجاهدان فی سبیل الله چه از خودگذشتگی‌هایی را از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: الگوهای تاریخ همچون شهید آوینی و دیگر مجاهدان عرصه خبر و خبررسانی باید ثبت و ضبط شوند تا آیندگان بتوانند از آنها الگوبرداری کنند.

برقراری خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: در انتشار و انتقال اخبار و اطلاعات حفظ آبروی افراد را در نظر بگیرید، هر اندازه که آن خبر و سوژه دارای اهمیت و ارزش بالایی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات