خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

لزوم توجه خبرنگاران به موضوع غدیر و اهمیت آن/ الگوی رسانه‌ای‌ها پیامبر(ص) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه الگوی رسانه‌ای‌ها پیامبر(ص) است، گفت: خبرنگاران در این زمینه رسالت سنگینی دارند و آن توجه به موضوع غدیر و اهمیت آن است که باید رسانه‌ای شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۰۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

لزوم توجه خبرنگاران به موضوع غدیر و اهمیت آن/ الگوی رسانه‌ای‌ها پیامبر(ص) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در همایش تجلیل از خبرنگاران استان همدان در سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تبریک روز خبرنگار و عیدسعید غدیرخم، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در روز عید غدیر کار رسانه‌ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) هم به لحاظ شکلی و هم ماهوی این کار را انجام دادند، افزود: در روز هجدهم ذی الحجه با جمعیت ۱۲۰ نفر در صحرای غدیر پیامبر دستور داد منبر آماده کنند و در جهات شش گانه افرادی گذاشت که اخبار را به مردم برسانند که این از لحاظ شکلی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در زمینه کار ماهوی نیز پیامبر اکرم (ص) دستور داد آنهایی که حاضر هستند به غائبان برسانند و هر پدری باید پسر خود پیام روز غدیر را تا روز قیامت نسل در نسل ابلاغ کند که این خود یک کار رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه الگوی رسانه‌ای‌ها پیامبر(ص) است، گفت: خبرنگاران در این زمینه رسالت سنگینی دارند و آن توجه به موضوع غدیر و اهمیت آن است که باید رسانه‌ای شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار