خبرهای داغ:
سرپرست روزنامه کیهان در استان همدان:

رسالت خبرنگاران حق‌گویی و حق‌طلبی است

سرپرست روزنامه کیهان در استان همدان گفت: رسالت و وظیفه ما خبرنگاران و مطبوعاتی‌ها حق‌گویی، حق‌طلبی و توجه به دردهای مردم است اما این وظیفه به تنهایی قابلیت اجرا ندارد اگر ما باهم هم‌افزایی نداشته باشیم و دست در دست هم ندهیم کاری از پیش نخواهیم برد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۷۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

رسالت خبرنگاران حق‌گویی و حق‌طلبی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در همایش تجلیل از رسانه‌های استان همدان که با حضور اصحاب رسانه استان  به مناسبت روز خبرنگار و یادواره شهید صارمی در سالن اجتماعات شهید شهبازی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار  شد، ضمن تبریک و شادباش روز خبرنگار اظهار داشت: شهید محمود صارمی در ۱۷ مرداد سال ۷۷ در مزارشریف در سن ۳۰ سالگی به شهادت رسید که این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی افزود: دومین مناسبت عید غدیرخم است، عید اکمال دین، عیدالله الاکبر که خداوند آن را بزرگ‌ترین عید نامیده است و در رابطه با این روز امام رضا(ع) می‌فرماید عید غدیر در آسمانها مشهورتر از زمین است.

سرپرست روزنامه کیهان در استان همدان با بیان اینکه وظیفه ما رسانه‌ای‌ها این است که مردم واقعیت‌ها را بشناسند و اطلاع‌رسانی کنیم که روز عید غدیر چه روزی است، گفت: مقام معظم رهبری در سال ۷۹  سه وظیفه برای مطبوعات در نظر گرفته‌اند که شامل نقد و نظارت، اطلاع رسانی ساده و شفاف و تبادل افکار است.

وی بیان کرد: رسالت و وظیفه ما خبرنگاران و مطبوعاتی‌ها حق‌گویی، حق‌طلبی و توجه به دردهای مردم است اما این وظیفه به تنهایی قابلیت اجرا ندارد اگر ما باهم هم‌افزایی نداشته باشیم و دست در دست هم ندهیم کاری از پیش نخواهیم برد.

فریدونی در خصوص وظیفه مسئولین نسبت به خبرنگاران ابراز داشت: حامی مطبوعات باید سپاه باشد، از سپاه انتظار داریم در این جامعه از حرف حق دفاع کند و یک هماهنگی داخل سپاه اتفاق بیفتد، ما باید در نقد و نظارت خوب عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات