خبرهای داغ:

پیام تبریک نماینده مردم ملایر به مناسبت روز خبرنگار

نماینده مردم ملایر و رییس مجمع نمایندگان استان همدان؛ با صدور پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

پیام تبریک نماینده مردم ملایر به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر و رییس مجمع نمایندگان استان همدان؛ با صدور پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

به نام تدبیرگر هستی

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی هستند.این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران ودست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرهیختگانی که به واسطه ی آگاهی و شناخت بیشتر از مسایل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک‌سو و دستیابی آسان به مسئولین و تصمیم گیرندگان امور از سوی دیگر، تاثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می کنند.

آنچه که در این روز، مهم است و به معنی تداوم راه شهید صارمی تلقی می‌شود داشتن دغدغه های انسانی و اسلامی، نوع دوستی، خیرخواهی، قانون‌گرایی، ترجیح منافع عمومی و مصالح جمعی بر منافع شخصی و تلاش برای تعالی کشور و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

اینجانب لازم میدانم با گرامیداشت یاد و خاطره ی همه شهیدان اهل قلم به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی این روز ماندگار را به همه اهالی رسانه و خبرِ دیار زرخیز و مصفای ملایر تبریک عرض نمایم.

امیدوارم خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه ی اطلاع رسانی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور بیش از پیش موفق باشند.

احد‌ آزادی‌خواه

انتهای پیام/

ارسال نظرات