خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویش هستند.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۲۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم پیام تبریکی صادر کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، صبح امروز زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و مجاهدت‌های بی دریغ و بی منت خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار و بینای جامعه هستند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، نقش بسزایی داشته و در بصیرت بخشی و توسعه اجتماعی منشاء خدمات بزرگی هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی، روزخبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویداد‌های جامعه، به ویژه خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان دیلم که برای دانستن و رشد و باروری اندیشه همنوعان خود تلاش می‌کنند قدردانی نموده و از خداوند متعال برای آنان توفیق و سرافرازی را خواستارم.


پایان خبر/
ارسال نظرات