نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود باید در مقابل جهان استکبار بایستند و بتوانند تهاجم رسانه‌ای آنان را شکست دهند.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۶۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر روز جمعه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر استان بوشهر بیان کرد: در این شرایط جبهه مقاومت رسانه باید با افشای ماهیت جنایتکارانه استکبار با تحریف مقابله و اقدام به افشای واقعیت‌ها کند.

او عنوان کرد: جبهه رسانه انقلابی ایران در خط مقدم مقاومت رسانه‌ای در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد و خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود باید در مقابل جهان استکبار بایستند و بتوانند تهاجم رسانه‌ای آنان را شکست دهند.

امام جمعه بوشهر افزود: خبرنگاران رسانه انقلابی باید دارای دانش رسانه، تقوا و اخلاق رسانه‌ای، شجاعت و مجاهدت انقلابی، استکبارستیزی، ساختارهویتی، ملی و اسلامی، ولایتمداری و هوشمندی رسانه‌ای باشند و همچون شهدای عرصه رسانه مایه اعتلای معرفتی و حوزه اقدام در جامعه در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
صفایی بوشهری ادامه داد: خبرنگاری به عنوان یک رسالت بسیار مهم و موثر در زندگی انسان به شمار می‌رود، چون خبر از مقوله معرفت، نظام فکری انسان را معماری میکند و در تاریخ جهان تاثیرگذار است.

او گفت: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و کشور‌های وابسته از دیرباز به دنبال مدیریت اداراکی حوزه معرفتی انسان بوده اند و اینک به دنبال این هستند که جهان را بر اساس نظام استکباری خود دچار تحریف و وارونگی کنند، تا بتوانند با مدیریت افکار به هدف‌های شوم خود بر مراکز قدرت و ثروت تسلط پیدا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بسیج رسانه خط مقدم رسانه انقلابی و در عرصه جهاد رسانه‌ای پیشگام و پیشران لشکر عظیم رسانه است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات