سنگ تمام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان:

طبخ بیش از ۹۰ هزار پرس غذای نذری به مناسب عید غدیر خم در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول رزمایش همدلی و‌ احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون با درخواست هئیت ها و مواکب بیش از ۹۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان جهت توزیع در روز عید تدارک دیده شده و پیش بینی می شود با همکاری دستگاه ها و مواکب استان این عدد به بیش از ۱۲۰ هزار پرس غذا نیز برسد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، ابوذ صناعی مسئول رزمایش همدلی و‌ احسان ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا شکست بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود و فعالیت خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

وی بیان داشت: همزمان با فاز اول مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که با هدف گذاری توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته پروتئینی بین مشاغل آسیب دیده و خانواده نیازمند از ابتدای مرداد شروع شد به مناسبت عید بزرگ غدیر خم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تدارک طبخ ۵ میلیون پرس غذا و توزیع بین اقشار آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند با رعایت تمامی نکات بهداشتی را دید.

صناعی ادامه داد: در همین راستا ستاد اجرایی فرمان امام استان برنامه ویژه ای با همکاری هئیت ها، مواکب و گروه های جهادی استان برای عید غدیر خم برگزار کرد.

که بیش از ۲۴ تن مرغ برای طبخ غذا جهت توزیع بین افراد نیازمند و محروم حاشیه شهر ها، مراکز تحت پوشش، خانه سالمندان و.... به هئیت ها، مواکب و گروه های جهادی تحویل داده شد.

وی افزود: تا کنون با درخواست هئیت ها و مواکب بیش از ۹۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان جهت توزیع در روز عید تدارک دیده شده و پیش بینی می شود با همکاری دستگاه ها و مواکب استان این عدد به بیش از ۱۲۰ هزار پرس غذا نیز برسد.

صناعی در پایان گفت: ما این آمادگی را در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان داریم که برای نذر بزرگ عیدغدیر خم ۸۰ تن گوشت مرغ را بین مواکب،هئیت ها و گروه های جهادی توزیع نماییم که تا کنون با درخواست های رسیده ۲۴ تن تحویل این اماکن داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات