خبرهای داغ:
دبیر ستاد غدیر خوزستان گفت: ستاد غدیر خوزستان با همکاری خیران و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی به مناسبت عید غدیر بیش یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق محروم توزیع کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سید موسی بلادیان در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم خوزستان اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است. در این عید دیدار با خانواده، صله ارحام، محبت بسیار و دعای خیر در حق همدیگر بسیار توصیه شده است.

وی افزود: ستاد غدیر بیش از 1500 بسته حمایتی در بین نیازمندان خوزستان توزیع کرد. این بسته های حمایتی به همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تهیه و از طریق مساجد بین مردم نیازمند توزیع شد.

دبیر ستاد غدیر خوزستان گفت: این ستاد در اقدامی نمادین "نمک" مورد نیاز 170 هزار پرس غذای پخت شده در سراسر خوزستان را تهیه کرد. این غذاها از سوی خیرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بین مناطق محروم و حاشیه مانند عین دو، منبع آب و ملاشیه و سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت عید غدیر دراصلاح فرهنگ جامعه اظهار داشت: عید غدیر باید به شکل درست و هنرمندانه بوسیله اصحاب رسانه تبین و پوشش داده شود. هر اندازه در زمینه غدیر تلاش کنیم، زمینه رشد فرهنگی جامعه بیشتر می‌شود.

به گزارش بسیج  ستاد غدیر در استان زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر و به صورت افتخاری در زمینه اشاعه فرهنگ غدیر و ولایت مراسم‌های معنوی برگزار می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها