۱۷ مرداد، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان حقیقت

۱۷ مرداد، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان حقیقت و روز تکریم بیدار انسان‌های صاحب کمال است.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود به مناسبت روز خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان حقیقت و روز تکریم بیدار انسان‌های صاحب کمالی است که چشم بیدار و زبان گویای جامعه به شمار می‌آیند.
امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز خبرنگار، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان حقیقت و روز تکریم بیدار انسان‌های صاحب کمالی است که چشم بیدار و زبان گویای جامعه به شمار می‌آیند، این مناسبت فرصتی است برای دوباره اندیشیدن به جهانی که در آن زیست می‌کنیم و رسالتی که ما اصحاب رسانه در این عصر که عصر سیطره رسانه‌ها است به عهده داریم.
در عصر ارتباطات هر لحظه هزاران پیام تلخ و شیرین دست به دست می‌شود، که گاه هر کدام سرنوشت ملتی را دگرگون می‌کند و خالق این پیام‌ها کسی نیست جز «خبرنگار» که اگر اندیشه اش خدایی شد و حق گویی و حق جویی را فریضه دانست قسم به قلمش و آنچه می‌نویسد رواست و اگر غیر از این شد چه بسا تباهی و نابودی نسل‌ها ره آورد تلاش اومی شود.
روز خبرنگار در کشور ما با یاد و نام شهیدی شاهد و حماسه نگاری از جان گذشته شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، خبرنگاری که آخرین پیام خود را با خون نوشت و امضاء کرد. همانند همه کسانی که جان عزیر بر سر عقیده و آرمان خویش گذاشته اند و رستگار شدند.
این روز مبارک به پاک اندیش انسان‌های آزاده‌ای که ردای خبرنگاری برتن کرده و به آن افتخار می‌کنند و خود پاسدار حرمت قلم هستند صمیمانه تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات