خبرهای داغ:
رییس اتاق اصناف اسدآباد عنوان کرد

لزوم حضور جوانان پا بکار و مطالبه‌گر در کارها

رییس اتاق اصناف اسدآباد با اشاره به لزوم حضور جوانان پا بکار و مطالبه‌گر در کارها گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی تمام قشرهای جامعه نقش داشتند ولی نقش اصناف و بازاریان نقش کلیدی و اثرگذاری بود.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۵۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

لزوم حضور جوانان پا بکار و مطالبه‌گر در کارهابه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، موسی الرضاغفاریان در جلسه هم‌اندیشی با هیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد با اشاره به لزوم حضور جوانان پا بکار و مطالبه‌گر در کارها بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی تمام قشرهای جامعه نقش داشتند ولی نقش اصناف و بازاریان نقش کلیدی و اثرگذاری بوده و چه در زمان انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

 وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی افزود: نقش اصناف و بازاریان در این جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و ما در حوزه‌های مختلف از ظرفیت شما جوانان استفاده خواهیم کرد.

رییس اتاق اصناف اسدآباد اضافه کرد: از شما جوانان می‌خواهیم کم و کاستی‌های این حوزه را به ما منعکس کننده تا با همفکری نسبت به حل آن اقدام کنیم.

 محمدجواد کوهی دبیرهیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد ضمن تشکر از زحمات ریاست اتاق اصناف شهرستان به تاریخچه هیئت و ارائه طرح‌هایی در حوزه حضور جوانان در صنف‌های مختلف پرداخت.

در پایان و با پیشنهاد اعضای هیئت تخفیف ویژه صدور جواز کسب برای جوانان عنوان شد که با موافقت ریاست اتاق اصناف همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات