استاندار اردبیل گفت: ولایت برای همه انسان‌های مظلوم در کل دنیا نجات بخش بوده و در واقع غدیر در بعد ولایت متعلق به تمامی بشریت است.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۷۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

غدیـــــر خـــــم متعـــــلق به بشــــــریت اســــــت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل اکبر بهنامجو روز شنبه در سفر به شهرستان کوثر و به مناسبت عید غدیر خم بیان کرد: چتر حمایتی ولایت برای کل ادیان و مذهب‌ها وجهانیان اعم از شیعه، سنی، مسیحی و کل بشر گسترده است.

وی تصریح کرد: در سایه ولایت همه در امنیت و آرامش به زندگی ادامه می‌دهند و در این عصر کنونی نیز ولایت فقیه غمخوار تمام مظلومان جهان است.

او گفت: برنامه و اقدام ولایت فقیه نجات بخش کلیه مستضعفان در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق ،لبنان و یمن با همه ادیان که دارد، است.

بهنامجو با بیان اینکه دومین درس ولایت وحدت و همدلی است، افزود: در سایه وحدت و همدلی است که مشکلات در جهان اسلام و در داخل کشور حل می‌شود.

استاندار اردبیل همجنین با اشاره به خدمات دولت در استان و شهرستان کوثر گفت: توسعه این منطقه با اجرای پروژه های مهم در بخش سد و صنعت در شهرستان کوثر شتاب گرفته است.

وی افزود: پایاب سد گیوی با ۲۲۰ میلیارد تومان تومان به عنوان دومین پروژه مهم استان در این شهرستان در حال اجرا است.

ببه گفته وی ، برای تکمیل این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است که با همکاری مسوولان استان و نمایندگان جذب می‌شود.

استاندار اردبیل فعال شدن واحدهای صنعتی از جمله تولید شیشه اتومبیل و قطعات آسانسور در این شهرستان را از جمله اقداماتی دانست که در سایه همدلی مسوولان شهرستان و استان عملیاتی شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسوولان شهرستانی و نماینده کوثر و خلخال در مجلس به دلیل پیگیری توسعه کوثر، ادامه این اقدامات را گامی برای رشد این شهرستان دانست.

وی در جریان بازدید از سه روستای این شهرستان نیز قرار گرفتن روستای فاراب در مسیر ترانزیتی را پتانسیل مناسبی برای رونق اقتصادی این روستا ذکر کرد.

استاندار اردبیل رفع مشکلات راه و آسفالت روستاهای این شهرستان را از جمله اولویت‌های توسعه ای کوثر عنوان کرد و خواستار تلاش مسوولان و نماینده این شهرستان در همکاری برای تصویب و جذب اعتبارات مورد نیاز شد.

بهنامجو راه ارتباطی کوثر به خلخال را از جمله مهم ترین برنامه‌های توسعه ای این شهرستان ذکر کرد و از انجام مطالعات کارشناسی برای تعیین اولویت اجرای مسیر خبر داد.

ارسال نظرات