مرحله اول نهضت کمک مومنانه در مازندران برگزار شد

تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت / هیچ ملتی مثل ایران صاحب فرهنگ ایثار و انفاق نیست

اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر ویژه دهه امامت و ولایت با حضور سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و دیگر مسئولان شهری عصر امروز همزمان با عید غدیر خم در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۴۹۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه برگزاری اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت:‌علاوه بر بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک، پرداخت قبوض و اقساط و کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا  ارزش کمک‌های مومنانه دهه ولایت را بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دو مرحله دیگر از نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی  ابراز امیدواری کرد: که در هر مرحله بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

در ادامه  آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در گفت و گو با بسیج ضمن تبریک عید سعید غدیر،   با اشاره به اینکه ملت ایران ملت قرآنی هستند، گفت:‌  ملتی که سختی‌ها راتحمل کند و از ادامه راه باز نماند آن ملت زبده‌ای است.

آیت الله معلمی با بیان اینکه در ادیان مختلف و اقوام در برابر قرآن هیچ ملتی صاحب فرهنگ ایمان، ایثار و مقاومت نیست، افزود: ملت ایران از معارف قرآن و رهنمود‌های ولایت بهره گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تصریح بر اینکه در اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه همه شاهد گوشه‌ای از ایثار و انفاق مردم بودیم، خاطرنشان کرد: این ایثار و انفاق نشات گرفته از قرآن است که چگونه مردم در سختی‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

آیت الله معلمی با اشاره به  معنای انفاق اضافه کرد:‌انفاق یعنی در هر شرایطی که هستید و آنچه که دارید  با دیگران قسمت کنید.

عضوخبرگان رهبری بااعلام اینکه مردم  مازندران در مرحله اول نهضت کمک مومنانه که در دهه ولایت برگزار شد، خوش درخشیدند، یادآور شد:‌در این مرحله مردم ولایتمدار قائم شهر ۱۵ هزار بسته معیشتی را با کمک خیرین، مردم، اصناف، بازار و کسبه، مسئولان و نهاد‌های انفلابی با محوریت سپاه بین مردم توزیع کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار