فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج خبر داد

خیرین سادات پیشگام در کمک مومنانه / امروز؛تحویل ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به پیشتازی خیرین سادات در کمک‌های مومنانه از تحویل ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۰۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
سرهنگ حسین علیزاده در حاشیه برگزاری مرحله اول نضهت کمک مومنانه ویژه دهه امامت و ولایت  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر،ضمن تبریک عید سعید غدیر خم ، از تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت:‌این بسته‌ها امروز از مصلی شهرستان به صورت متمرکز با حفظ کرامت بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه قائم شهر با اعلام اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، کمک جهیزیه برای ۲۵ زوج را هم تهیه شده است، افزود: ارزش ریالی کمک جهیزیه ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد که به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شده است.

علیزاده  در ادامه با بیان اینکه در سبد‌های معیشتی بسته‌های نوشت افزاری هم برای آن دسته از خانواده‌هایی که فرزندان دانش آموز دارند، قرار داده شد، اضافه کرد: اصناف شهرستان در تهیه این بسته‌ها سهم بزرگی داشتند.

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مرحله اول نهضت کمک مومنانه برگزار شده است، خاطرنشان کرد:امروز این افتخار داریم که نیرو‌های جهادی با یک طرح ابتکاری برای گرامیداشت عید غدیر، و کاروان شادی در شهر براه انداختند.

علیزاده در پایان یادآور شد:‌به همت خیرین سادات یک محله  بیش از ۲۸ میلیون کمک‌های مردمی جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها