خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از پانزده هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان جهادگر اندیمشکی در روز عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۴۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور با بیان اینکه بیش از هزار بسیجی در شهر اندیمشک از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با انجام فعالیت‌های مختلف در راستای مبارزه با کرونا به یاری نیازمندان شتافتند، اظهار داشت: هم‌اکنون در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و فرمایش مجدد ایشان در دوز عید کهدیکی از مصداق های انقلابی گری همین اطعام نیازمندان میباشد و بمناسبت فرارسیدن عید امامت و ولایت، بسیجیان جهادگر اندیمشکی عزم خود را برای پهن کردن سفره اطعام نیازمندان جزم کرده‌اند.

وی افزود: با یاری بسیجیان جهادگر اندیمشکی در روز عید سعید غدیر خم با پخت پانزدا هزار پرس غذای گرم( در سطح شهرستان ، کوی لور، شهر آزادی،شهر چمگلک)با مشارکت خیرین و توزیع آن بین نیازمندان این عید بزرگ شیعیان را گرامی می‌دارند.

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور در ادامه به فعالیت بسیجیان جهادگر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک پرداخت و افزود: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج تعدادی از نانوایی‌ها در سطح شهر بصورت رایگان اقدام به پخت و توزیع نان در بین نیازمندان و فقرا کرده‌اند.

وی در پایان نورافشانی آسمان شهر، ماشین نویسی ویژه عید غدیر خم، خطبه خوانی، توزیع ماسک و شیرینی بین شهروندان را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در روز عید سعید غدیرخم عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها