خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین کولر منازل ۱۱۰ خانواده نیازمند تامین شد و امروز به برکت عید غدیر این کولرها آماده واگذاری است.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز همزمان با عید غدیر خم در مراسم اهدای ۱۱۰ عدد کولر گازی به اهالی منطقه عین دو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مواقع سختی و زمانی که مشقاتی برای مردم ما پیش می‌آید همه پای کار می‌آیند و در تلاش‌اند که از بار مشکلات بکاهند.

وی افزود: در این روزها نیز با توجه به فضای کرونایی و اثراتی که این ویروس منحوس بر زندگی مردم گذاشته است خیرین، نهادها و خود مردم موج کمک‌ها را جاری کرده‌اند که میتوان بسته‌های معیشتی را نام برد که در مساجد اقصی نقاط کشور در حال جمع‌آوری و توزیع است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: مردم ما نیز با توجه به معرفتی که به ائمه طاهرین و امام علی (ع) دارند برای کمک حاضر شده‌اند؛ امروزه نیز شیعیان این امام همام مسیر این بزرگوار را در کمک به نیازمندان دنبال می‌کنند.

شاهوارپور گفت: با تلاش‌های عزیزان گروه‌های جهادی ما در منطقه عین دو و بسیجیان و برادران طلبه، اقداماتی سازندگی خوبی انجام شده است.

وی افزود: اخیرا نیز در اقدامی متفاوت کولرهای نیاز به تعمیر اصلاح شد و با استفاده از ظرفیت خیرین کولر منازل ۱۱۰ خانواده نیازمند تامین شد و امروز به برکت عید غدیر این کولرها آماده واگذاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها