مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع) گفت: مقام بلند امام موسي کاظم(ع) چنان بود که حتی مخالفان امام هم به حقانيت ايشان اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۷۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
سجاياي اخلاقي امام موسي کاظم(ع)، چنان آشکار بود که شيعه و سني به آن اعتراف مي کنند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام محمدمهدوی منش مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع)گفت: مقام بلند امام موسي کاظم(ع) چنان بود که حتي مخالفان امام هم به حقانيت ايشان اعتراف کرده اند، ولي به دليل عناد با ايشان، همواره در اماکن عمومي از ابراز آن خودداري مي کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان اظهار داشت: در بررسي زندگاني ائمه اطهار(ع)، آنان را مصداق انسان کامل مي يابيم. درباره سيره زندگي امام کاظم(ع) آمده است که ايشان از تمام خلق، عبادتش بيشتر و معرفتش درباره پروردگار کامل تر بوده، علمش از دانشمندان عصرش بيشتر و گذشت و جوان مردي شان همگان را به اعجاب درآورده بود.

حجت الاسلام مهدوی منش افزود: امام کاظم(ع) عالم و بيان کننده کتاب هاي آسماني بودند و به همان صورت نخستين و راستين آن گونه که انبيا آورده بودند، همه را مي دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان ادامه داد: بردبارى و گذشت آن بزرگ، بى ‏مانند و سرمشق ديگران بود.

وی تصریح کرد: لقب‏«كاظم‏»به دنباله‏ ى نام آن گرامى، حاكى از همين خصلت وى و نشانه‏ ى شهرت ايشان به كظم غيظ و گذشت و بردبارى اوست.

پایان خبر/
ارسال نظرات