شهردار قلعه نو مطرح کرد :

پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در شهرقلعه نو

خبرگزاری بسیج: شهردار قلعه نو از پخت و توزیع 10 هزار پرس غذا در شهر قلعه نو به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه نو ؛ امید محمودی با اشاره به فعالیت ستاد غدیر شهرقلعه نو اظهار داشت: برای اولین بار پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر تحت عنوان اطعام غدیر در کل شهر بصورت خانه به خانه توزیع  شد ، علاوه بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم تعداد ۱۰هزار عدد ساندویچ بصورت کاملا بهداشتی بین شهروندان توزیع گردید.

 محمودی افزود: اقدامات متعددی توسط ستاد غدیر که متشکل از شهرداری و شورای اسلامی ، بسیج ، خیریه مسجد اعظم قلعه نو و فعالین اجتماعی و فرهنگی شهرقلعه نو هست انجام شده است .

 از جمله اقدامات دیگر توزیع ۱۶۰ سبد کالا که شامل ارزاق مصرفی روغن ، چای ، ماکارانی، برنج ، گوشت و مرغ می باشد تهیه و بین نیازمندان شهر قلعه نو توزیع گردید .

 شهردار قلعه نو گفت : برنامه های فرهنگی نیز تدارک دیده شده است که از جمله آن میتوان به کاروان شادی اشاره کرد که باتوجه به اینکه ویریوس کرونا مانع از تشکیل هیئات شده است کاروان شادی باحضور در محل های مختلف سطح شهر قلعه نو  هیئات را به درب خانه شهروندان بردند و با مدیحه سرایی و احرای برنامه های شاد روحیه معنوی شهروندان قلعه نو رابیش از پیش تقویت کردند.

 

ارسال نظرات