خبرهای داغ:

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۵ سری جهیزیه توسط ناحیه بسیج احمد بن موسی(ع) شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از توزیع پنج هزار بسته معیشتی و توزیع ۲۵ سری جهیزیه معادل پنج میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر در شرق شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

مرتضی خسروانی  در رزمایش کمک مومنانه با تبریک عید غدیر خم، به فلسفه شکل‌گیری واقعه غدیر اشاره و اظهار داشت: واقعه غدیر، ادامه مدیریت معصوم بر جامعه دینی و سر آغاز آزمایش خواص و عوام بود.

وی با تاکید بر اینکه نباید عید غدیرخم به فراموشی سپرده شود، افزود: عید غدیرخم بزرگترین و مهمترین سند ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب است و از زمان انحراف در مدیریت ولایی که با نادیده گرفتن واقعه غدیر و فراموشی آن توسط عوام و خواص شروع شد، جامعه اسلامی و نیز در پی آن جامعه بشری از وجود مدیریت ولایی بی بهره ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در عصر جدید، تاریخ به متفکرین عالم اثبات کرده است که بهترین نوع مدیریت، مدیریت ولایت است و عالم از نبود مدیریت معصوم به شدت زمین گیر شده و در رنج بی انتها است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز ادامه داد: قریب به ۴۰ سال است که مدیریت ولایی در جامعه ما با انقلاب اسلامی شروع شده و نور امید در دل مستضعفین عالم روشن شده و انقلاب ما درحال زمینه سازی برای حضور و مدیریت معصوم بر این کره خاکی است.

خسروانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از عید غدیر تا پایان محرم، تصریح کرد: مرحله دوم کمک مومنانه در ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) از امروز ظهر همزمان با روز عید غدیر آغاز شد و در این رزمایش ۲۵ سری جهیزیه معادل ۵ میلیارد ریال، بین زوج‌های جوانِ نیازمند در شرق شیراز که قبلا از طریق شبکه بسیج محلات شناسایی شده بودند توزیع شد.

وی در ادامه از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز در عید غدیر خبر داد و گفت: در این رزمایش که از امروز آغاز شده، ۱۰ هزار پرس غذای گرم، بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مرحله اول کمک مومنانه، اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار بسته بهداشتی و ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی در مرحله اول توزیع کرده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار