فرمانده حوزه بسیج شهری حضرت امام (ره ) سپاه ناحیه خلخال از توزیع 3000 عدد ماسک در روزعید سعیدغدیرخم درشهرستان خلخال خبر داد .
کد خبر: ۹۲۶۴۷۱۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

توزیع 3000 عددماسک بین نیازمندان شهرستان خلخال همزمان با عید غدیرخم

سید بهمن رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد : هرساله شاهد برگزاری برنامه های مختلفی در سطح شهرستان خلخال بودیم ازجمله از آنها اجرای نمایشنامه واقعه غدیرخم بود که در منطقه سید دانیال این شهر اجرا  و  با استقبال حداکثری مردم این شهر روبرو بود اما امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا ، مانع از اجرای هرگونه مراسمات و برنامه ها شد .
فرمانده حوزه بسیج شهری حضرت امام (ره) سپاه ناحیه شهرستان خلخال تصریح کرد : به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، بسیجیان پایگاه شهیدمعراج غلامی بصورت داوطلبانه و خودجوش به اقدام به توزیع 3000 عددماسک و 200 کیلو شکلات بصورت بسته بندی شده بین اهالی این شهر نمودند.

توزیع 3000 عددماسک بین نیازمندان شهرستان خلخال همزمان با عید غدیرخم


وی با اشاره به اینکه در این لحضات حساس جامعه که هرگونه اجرای مراسمات و مهمانی رفتن ها باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا می شود گفت : امکانات فضای مجازی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم به دوستان و آشنایان خود این عید را تبریک و تهنیت عرض کنیم ، وقتی می توانیم از این فرصت و امکانات استفاده کنیم و به قطع شیوع ویروس کرونا کمک کنیم ، دیگر لازم نیست از خانه های خود خارج شویم .


 رحمانی افزود : خیرین و کسانی که توان مالی دارند می توانند کمک های نقدی خود را جهت تهیه بسته های معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان به پایگاه های بسیج در سراسرشهرستان خلخال تحویل دهند تا علاوه بر کسب خشنودی خداوند رحمان ، نگذاریم سفره ی عزیزی در این ایام خالی بماند .

 

توزیع 3000 عددماسک بین نیازمندان شهرستان خلخال همزمان با عید غدیرخم

خبرنگار احسان قلی پور 

ارسال نظرات