خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 18 مرداد ماه شهروندان 380 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

انجام 10 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 18 مرداد ماه، هفت عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 18 مرداد ماه شهروندان 380 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 20 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 310 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 7 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در بلوار بهادربیگی، حریق خودرو در شهرک فرهنگیان و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک بهشتی، حیدره، باغ حکمتی و پشت اتکا دو مورد بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی و خیابان مهدیه و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل بیمارستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات