با همکاری سپاه و کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه؛

ساخت 300 واحد مسکونی مدد جویان در استان

با همکاری سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه استان چهارمحال و بختیاری ، 300 واحد مسکونی برای مددجویان استان ساخته می شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۲۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، آیین افتتاح چند باب واحد مسکونی با حضور جانشین سپاه استان، مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج بن، فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان بن در روستای شیخ شبان برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه استان در این مراسم گفت: گروههای جهادی بسیج همیشه برای خدمت صادقانه و بی منت در راستای رفع مشکلات محرومین آماده هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند گوشه ای از مشکلات مردم در مناطق محروم را رفع نمایند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی اظهار داشت: با توجه به نیاز  تعدادی از مددجویان کمیته امداد به مسکن مقاوم، تفاهم نامه ای بین کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان منعقد گردید و گروههای جهادی بسیج با مشارکت و همیاری نیروهای کمیته امداد در راستای ساخت این واحدها ، اقدامات چشمگیری انجام دادند که تا کنون 100 باب از این منازل ساخته شده و تحویل مددجویان گردیده است و 200 واحد دیگر نیز تا هفته بسیج تکمیل گردیده و به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: بسیج ثابت کرده که همیشه یار و غمخوار محرومین جامعه می باشد و در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا بسیج وارد شده است کار را به بهترین شکل پیش برده و خدمت صادقانه ای به مردم داشته است که همین امر رضایت ملت از این نهاد مردمی را در پی داشته است.

ارسال نظرات