رئیس حوزه‌ی علمیه درگز با انتقاد از وضعیت افسار گریخته گرانی‌ها در کشور گفت: وضعیت افزایش قیمت‌ها در کشور از ماه و روز به ساعت و ثانیه تبدیل شده؛ اگر مسئولین مدیریت را رها کنند مردم بهتر می‌توانند کنترل امور را در دست گیرند.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین عیدی با تبریک فرارسیدن عید غدیر عنوان کرد: تبلیغ غدیر و ولایت حضرت علی (ع) یکی از مهم‌ترین رسالات و امر به معروف و نهی از منکر‌هایی است که همگان وظیفه دارند این موضوع بسیار مهم را به آیندگان خود ابلاغ کنند؛ اهمیت ابلاغ خطبه غدیر برابر است با اهمیت رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص).

وی گفت: به استناد خطبه غدیر و بنا به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص)، هر کس از ولایت اهل بیت سرباز زند تمام اعمال او تباه شده و در جهنم منزل خواهد گزید.

وی تبیین کرد: حادثه غم بار انفجار در بندر بیروت که منجر به خسارات بسیار زیاد جانی و مالی در کشور لبنان شد، قلب مسلمانان جهان را به درد آورد، اما استکبار خبیث جهانی از این اتفاق اعلام خوشحالی کرد؛ اما به فرموده مقام معظم رهبری، به زودی کشور‌های دوست منطقه به دولت و مردم لبنان کمک می‌کنند و این غم بزرگ را به یک شادی دلچسب تبدیل خواهند کرد.

رئیس حوزه علمیه درگز تشریح کرد: در شرایط فعلی کشور که مدافعان سلامت در حال گذراندن سخت‌ترین روز‌های زندگی خود هستند و با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند؛ تمام مردم وظیفه دارند با دقت تمام پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده را رعایت کنند.

وی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته در بخش‌های مختلف کشور تصریح کرد: وضعیت افزایش قیمت‌ها در کشور از ماه و روز به ساعت و ثانیه تبدیل شده است؛ مردم علی الخصوص قشر ضعیف جامعه از این موضوع بسیار در رنج و عذاب هستند، اما مسئولین دولتی خم به ابرو نمی‌آورند؛ اگر مسئولین مدیریت را رها کنند مردم بهتر می‌توانند کنترل امور را در دست گیرند.

امام جمعه موقت درگز تاکید کرد: متاسفانه در این دست اتفاقاتی که حاصل ناکارامدی مسئولین اجرایی است، نوک پیکان حملات به سمت رهبری است؛ این در حالی است که رهبری طبق قانون اساسی وظایفی بر عهده دارد که در هیچ یک از آن‌ها نمی‌توان کوچکترین کوتاهی را از سمت ایشان مشاهده کرد؛ از طرفی اگر مقام معظم رهبری در امورات دخالت کنند متهم به دیکتاتوری خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال با توجه به اینکه رهبری به عنوان ولی جامعه هستند، از طریق نهاد‌های وابسته به خود شامل بنیاد برکت، سپاه پاسداران و سایر مجموعه‌ها در حال ارائه خدمات بسیار ارزنده به مردم هستند و افتخارات بسیار زیادی را برای نظام اسلامی رقم زده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها