اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق عشایری خرم‌آباد+ تصاویر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 2 تیم بهداشتی- درمانی و دندانپزشکی به مناسبت عید غدیر به مناطق عشایری خرم آباد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۵۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، سرهنگ عبدالوحید ملک آرااظهار داشت: به مناسبت عید غدیر دو تیم بهداشتی و درمانی و دندانپزشکی شهید دکتررهنمون با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی زاغه به منطقه عشایری سراسو از توابع شهرستان خرم آباد به مدت یک روز اعزام شدند.

وی افزود: این تیم شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار، رواشناس و دارویار جهت ارائه خدمات یهداشتی و درمانی به اهالی عشایرنشین تیم را به مدت یک روز همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: ویزیت رایگان همراه با دارو، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی این منطقه انجام شد.

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای به اهالی منطقه تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه عشایرنشین به مدت یک روز به صورت رایگان به ۶۰ نفر ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در این اعزام ۱۲۰ نفر ویزیت عمومی، ۳۰ نفر مامایی، ۲۰۰ داروخانه، ۶۰ نفر دندانپزشکی، ۱۲۰ نفر آموزش و ۳۰ نفر مشاوره به صورت رایگانه به اهالی عشایر نشین منطقه سراسو ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در این اعزام‌ها معمولاً خدمات رایگان ارائه می‌دهند، گفت: باید با تکرار این برنامه‌ها در طول سال بتوانیم به فراتر از اهداف خود برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار