خبرهای داغ:

توزیع ۵هزار پرس غذای گرم و ۶۰۰بسته معیشتی کمک های مومنانه در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از توزیع ۵هزار پرس غذای گرم به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در میان نیازمندان هندیجان و همچنین از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی با اجرای مرحله اول از سری دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان هندیجان خبرداد .
کد خبر: ۹۲۶۴۷۶۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم با همت ناحیه سپاه هندیجان و گروه جهادی هیات فاطمیون(س)و دیگر گروه های جهادی بسیج هیات های مذهبی و همکاری کمیته امداد امام راحل و فرمانداری و امام جمعه ، ۵ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع شدند.

 

وی افزود: با همت گروه های جهادی بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان، هیات فاطمیون(س)و کمیته امداد امام راحل حدود ۶۰۰بسته معیشتی با اجرای مرحله اول از سری دوم رزمایش کمک مومنانه با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان هندیجان توزیع شدند.

 

وی بابیان ادامه کمک های مومنانه در هندیجان گفت: در روز های آینده همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم و در پایان ماه صفر بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در میان محرومان و خانواده های بی سرپرست توزیع خواهند شد که انشالله اینگونه خدمات جهادی با جدیت برای کمک به مردم نیازمند ادامه خواهد داشت.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، مراسم نورافشانی با رعایت پروتکل بهداشتی در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان برگزار شد و همچنین ایستگاه های صلواتی با توزیع ماسک و بسته های آب میوه بهداشتی در میان مردم توزیع شدند.

 

وی با اشاره به توزیع غذاهای گرم در میان اهالی روستاها بیان کرد : با تلاش بسیجیان گروه جهادی شهدای امامزاده عبدالله و زلقی پایگاه قدس پرس غذاهای گرم در میان اهالی این روستا توزیع شدند و همچنین با تلاش بسیجیان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و طرح شهید علی هاشمی رژه موتوری با شکوه خاصی در سطح شهرستان هندیجان به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها