خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری گرمسار:

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای ایجاد توسعه اقتصادی گرمسار/ معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گرمسار

سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای ایجاد توسعه اقتصادی گرمسار گفت: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار رسانه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۸۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سعید متقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در فرمانداری گرمسار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ضمن بیان اینکه با توجه به شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها و جو روانی که از سوی جهان استکبار علیه ایران ایجادشده است، فعالان عرصه خبر و رسانه نقش محوری در راستای امیدآفرینی در جامعه را ایفا می‌کنند، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت مطلوب خبرنگاران و رسانه‌های محلی برای ایجاد توسعه اقتصادی پایدار در شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود در گرمسار در بستر رسانه‌های مکتوب و مجازی به‌عنوان یک برنامه مهم در این حوزه دنبال می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش کمک‌کننده‌ای در راستای تحقق شعار سال جدید مبنی برجهش تولید دارند.

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار
سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان با کمک رسانه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال خواهد شد، افزود: نقد و تحلیل عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تعامل رسانه‌ای مدیران از چالش‌های جدی اصحاب رسانه است که باید رفع شود.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکرد ترویج اخلاق‌مداری در جامعه با حضور مفاخر ادبی و فرهنگی شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی در گام نخست نیازمند شناسایی آسیب‌ها از سوی دستگاه‌های متولی است و در گام بعدی ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع این مشکلات از سوی مدیران اجرایی است.

متقی در ادامه عدم ساماندهی خبرنگاران را یک چالش جدی در حوزه رسانه و مطبوعات برشمرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی انجمن خبرنگاران به‌عنوان یک سازمان و تشکل مردم‌نهاد در گرمسار پیگیری می‌شود.

برگزاری تورهای رسانه‌ای در گرمسار
وی بیان کرد: برگزاری تورهای رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست فرمانداری گرمسار متقی با اشاره به اینکه مقابله با حواشی و بداخلاقی‌هایی که در فضای مجازی علیه مسئولان و افراد مختلف سیاسی در گرمسار شکل‌گرفته است از دیگر برنامه‌های مهمی است که در این شهرستان دنبال می‌شود، تأکید کرد: راه‌اندازی کمپین «نه به بداخلاقی» در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها در راستای مقابله با کانال‌های مجازی غیررسمی که در حال تفرقه‌افکنی در سطح شهرستان هستند در دستور کار است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها