۱۷ مرداد روز عهد است برای خدمت، خدمت به انسانیت تا تحقق ظهور، خدمت به امت اسلام تا رسیدن به تمدن اسلامی، خدمت به ملت ایران تا تحقق ایران پیشرفته الگو و این یعنی انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛۱۷ مرداد یادآور ‌مردمانی با اراده است که زندگی شان را در نبرد حق و باطل تعریف کرده و در راستای عقلانیت دینی، با روایت واقعیات به دنبال بسط آگاهی ریشه دار در جامعه و مبارزه با سطحی نگری و جهل عقل نما هستند.

سالروز شهادت یک شهید را روز خبرنگار نام نهاده اند و این یعنی در راه بسط آگاهی ریشه دار باید خون داد و البته سخت تر از آن خون دل خورد. باید چون علیرضا شاملو نسبت به مسائل جامعه از هجمه فکری و تحریف تا فقر و ترور و... حساس بود و این راه هم هجرت کرد، هم جهاد رسانه ای، هم جهاد نظامی و هم تحمل اسارت و شکنجه و در نهایت با رگ های بریده دفتر مشق عاشقان را مزین به خون سرخ خود نمود. باید چون علیرضا نهرمیانی نگاه جهانی داشت، باید چون غلامرضا رهبر گمنام بود و چون آوینی از دست نفوذی ها و نادان ها خون دل خورد تا شجره طیبه روایت به انفتاح جان و فتح جهان برسد.

ستارگان رسانه ای آسمان انقلاب بسیارند و به لطف خدا هر روز بر شمار رزمندگان جبهه رسانه انقلاب افزوده می شود. دشمن مکار و غدار به خیال خام خود با تکیه بر قدرت فناوری در رسانه و گسترش فضای مجازی خواهد توانست چراغ دین خدا را برای همیشه خاموش کند، در حالی که جوانان مومن انقلابی امروز با تخصص متکی بر اراده مومنانه، فضای مجازی را به عنوان فرصتی بی نظیر به عاملی برای بیداری انسان ها و آمادگی جهان برای پذیرش ولایت آخرین منجی خواهند نمود.

۱۷ مرداد روز تجدید میثاق با شهدای رسانه است بر این عهد که خبرنگار قلم و قدم در راه منفعت خود و خودخواهان برنمی دارد و قلم را پاس می دارد. ۱۷ مرداد روز عهد است برای خدمت، خدمت به انسانیت تا تحقق ظهور، خدمت به امت اسلام تا رسیدن به تمدن اسلامی، خدمت به ملت ایران تا تحقق ایران پیشرفته الگو و این یعنی انقلاب اسلامی.

امروز بیش از هر زمانی این راه نیاز به یاری خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد. باید دردها را نوشت تا دیگران روایت واژگونه خود را به خورد افکار عمومی ندهند و جان ها را مضطرب ننمایند، باید کاستی ها را گفت تا نامحرمان و وابستگان از ضعف جامعه برای اربابان خود قوت نسازند، باید راهکار داد تا زنجیرهای مشکلات هر چه زودتر از پای اراده مردم باز شود.

باید تحریف را شکست داد، چرا که "اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد" و ما پیروز جنگ اراده ها می شویم. در این مسیر دست خدا و یاری شهدای رسانه همراه ماست. باشد که جایگاه رفیع رسانه و مقام بلند خبرنگار را بیش از پیش ارج نهیم و با حل مسائل اصحاب رسانه به حل مسائل کشور کمک کنیم. این تکلیفی فوری و غیر قابل کتمان بر دوش ما و به ویژه مسئولین محترم است. باشد که عامل باشیم.

ارسال نظرات