خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از سقوط منجر به فوت کارگر ساختمانی از چاله آسانسور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۳۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

سقوط منجر به فوت کارگر ساختمانی در ملایرحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اظهار داشت: درپی این تماس سقوط یک نفر کارگر ساختمانی از ارتفاع اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعلام شده اعزام شدند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر ابراز داشت: آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا محل حادثه را با نوار ایمنی ایمن کردند.

وی ادامه داد: طی اظهارات شاهدین حادثه یک نفر کارگر ساختمانی در ساختمان هشت طبقه در حال فعالیت بوده که در هنگام کار کردن به وسیله فورقان و بالابر غیر ایمن در حال حمل مصالح از طبقه اول به طبقه هشتم بوده، که در این میان هنگام قرار گرفتن کارگر در چاله آسانسور برای آمدن در طبقه اول، ناگهان سیم بوکسل بالابر پاره شده و کارگر مذکور به طبقه زیر زمین سقوط کرده و به دلیل شدت جراحات در ساعت اولیه فوت می‌کند.

روستایی ابراز داشت: امدادگران سازمان با وسیله در اختیار داشته جسد فوق را به همکف انتقال داده و سپس با هماهنگی با عوامل بهشت هاجر جسد به سردخانه انتقال داده شد که علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی مجدد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات