خبرهای داغ:

فعالیت های پایگاه های بسیج خواهران شاهرود در ایام غدیریه+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در ایام غدیریه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۴۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک عید غدیر با اشاره به فعالیت‌های پایگاه بسیج خواهران در این ایام اظهار کرد: پایگاه منوره شهرک ولیعصر (عج) اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی سلامت و توزیع بسته‌های فرهنگی نمود و پایگاه یاسین مسابقه نقاشی ویژه گودکان ۵ تا ۱۲ ساله برگزار و به شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.
وی افزود: ۴۵۰ پرس غذای گرم به همت پایگاه حضرت زهرا (س) طبخ و بین نیازمندان روستای مغان توزیع و چند بسته مواد غذایی بین نیازمندان توسط یکی از سادات شهرک ذوالفقار در شب عید غدیر به همت پایگاه مصباح توزیع گردید.
فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) خاطر نشان کرد: پایگاه طلیعه نور کوی سازمانی شهید علیاری ارتش شاهرود به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر، مسابقات فرهنگی به مناسبت دهه ولایت (هر روز یک مسابقه از حکمت‌های نهج البلاغه) و مسابقه به مناسبت روز تولد امام هادی (ع) و مسابقه کتابخوانی نشانه‌های آفتاب در دهه ولایت به همراه ارسال پی دی اف کتاب در گروه‌ها و جمع آوری نذورات نقدی وغیر نقدی و طبخ ۱۰۰ غذای گرم واهدای آن به خیریه در روز عید غدیر و جشن غدیر برگزار شد.
حسنی با اشاره به پخت وتوزیع ۳۰۰ بسته غذای گرم در ظهر عید غدیر به همت پایگاه عفاف تصریح کرد: پایگاه فاطمیون ۱۰۰۰ پرس غذای گرم طی دو نوبت شب عید و ظهر عید طبخ و در شهرک فرهنگیان و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع گردید.
وی به پخت و توزیع ۳۶۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان در عید غدیر با مشارکت پایگاه برادران شهید همت و پایگاه خواهران بشری اشاره کرد و افزود: ۳۰ قواره پارچه به همراه ۱۵۰۰ پرس غذا و ۵۰ بسته میوه و شیرینی و ۲۰۰ بسته خوراکی در روز عید غدیر تهیه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا محله به همت پایگاه حلماء توزیع شد.
حسنی به پخش غذای گرم و بسته‌های کمک معیشتی در روز عید غدیر به همت پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان اشاره کرد و گفت: به همت یکی از بسیجیان پایگاه مصباح ۴۰ بسته غدیرانه برای کودکان و نوجوانان تهیه و در محله توزیع گردید.
فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) با اشاره به اقدامات پایگاه بسیج خواهران حُسنئ با همکاری مسجد وپایگاه برادران بمناسبت عید ولایت اظهار کرد: هزار پرس غذا در ظهر عید غدیر طبخ و در محله و محلات دیگر توزیع شد و سه رأس گوسفند قربانی و گوشت آن بین اهالی محله توزیع و بیش از ۵۰۰ عدد شکلات و کیک وآب میوه تهیه و در جشن شب عید غدیر و‌روز عید غدیر در محله توزیع و بسته‌های کودکانه غدیر شامل ۴ عدد کتاب داستان در مورد غدیر و مدادرنگی توزیع و ریسه‌های جشن غدیر وخوراکی و... بین کودکان حدود ۱۰۰ بسته اهدا و کاروان خودرویی غدیر از محله تا سطح شهر و پخش شکلات و بستنی در میدان آزادی شاهرود و ۴ هدیه ۵۰ هزار تومانی به بهترین تزئین ماشین اهدا شد و از سادات محله با گروه سرود در جلوی درب منزل یکی از سادات به نمایندگی از بقیه سادات تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها