خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

اجرای طرح‌های بزرگ نباید به دلیل کمبود آب معطل بماند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر طرح‌های بزرگی در حوزه دامپروری، دامداری، کشاورزی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان ملایر در دست اجرا است که نباید به دلیل کمبود آب معطل بماند.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۷۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

اجرای طرح‌های بزرگ نباید به دلیل کمبود آب معطل بماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی بیگی‌نژاد در جمع خبرنگاران شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین مانع در مسیر راه‌اندازی صنایع، طرح‌های تولیدی و صنعتی و به ویژه کشاورزی و دامداری، کمبود آب است که این کمبود در ملایر مشهود است، اظهار داشت: تقویت سفره‌خانه‌های زیرزمینی و استفاده از تصفیه‌خانه فاضلاب، از جمله راهکارهای مطلوب در وضعیت کمبود آب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که به تازگی با حضور مسئولان در حوزه منابع آب برگزار شد، تصمیم بر این شد تا از پساب تصفیه‌خانه آب در ملایر با ۱۲۰ لیتر در ثانیه استفاده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های بزرگی در حوزه دامپروری، دامداری، کشاورزی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان در دست اجرا است که نباید به دلیل کمبود آب معطل بماند.

وی بر لزوم بهره‌گیری از علم در اجرای طرح‌های مهم تولیدی، صنعتی و کشاورزی تاکید کرد و افزود: چنانچه علم در این طرح‌ها اجرایی شود، می‌توان منابع آب زیرزمینی را تقویت کرد.

بیگی‌نژاد با تاکید بر اینکه علم را در برنامه‌ریزی‌های سال آینده باید اجرایی کنیم، دانشگاه ملی ملایر را ظرفیتی مهم در این زمینه خواند و گفت: سازمان‌هایی همچون جهاد کشاروزی، منابع طبیعی و منابع امور آب می‌توانند از ظرفیت و توانمندی علمی دانشگاه ملایر در اجرای پروژه‌های خود استفاده کنند که این امور موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام هدف ما تقویت وحدت و تعامل در شهرستان و به حداقل رساندن اختلاف‌نظرها است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم از دعوا، ایجاد تنش و اختلاف بین مسئولان بیزار هستند، گفت: در مدتی که از آغاز به کار مجلس یازدهم گذشته، خوب عمل کرده‌ایم و با دوری از هرگونه حاشیه برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

وی مجلس یازدهم را مجلسی خوب و کارشناسی دانست و اظهار داشت: کمیسیون‌های مجلس تخصصی هستند و مورد رضایت وزرای دولت است و اولویت‌ها نیز در این دوره از مجلس احصا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات