ت رئیس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس موسویان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۹۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، تسلیت رئیس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس موسویان در شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر خبر درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند، جناب حجة‌الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان دریافت گردید. ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی و شبکه پولی و مالی کشور وبه خصوص خانواده گرامی ایشان، علو درجات، مغفرت و رحمت الهی برای آن مرحوم مسئلت دارد. دکتر موسویان بیشتر عمر با برکت خویش را صرف اعتلای علم، تربیت و آموزش کاربردی در یکی از چالش برانگیزترین حوزه های اقتصادی کشور با شهامت و شجاعت کم نظیر نمود؛ بی شک فقدان این عالم بزرگوار ثلمه ای بزرگ برای همه دست اندرکاران این حوزه معرفتی خواهد بود.
مرحوم موسویان در عین وجهه علمی کم نظیر، از سجایای اخلاقی و تواضع و پارسایی ویژه ای برخوردار بوده و همواره نظرات بدیع و ارزشمند ایشان، راهگشای مسیر توسعه نظام مالی در بستر امن اقتصاد اسلامی و منطبق با مبانی فقهی و دانش روز بود.
ورود به موضوعات حساس با وسعت نظر و بررسی دقیق و بدون پیش داوری خاص، تمایز خاصی به این بزرگوار در جلسات مختلف فقهی و فنی در نظام بانکی داشت. در سال های متمادی آشنایی با ایشان ، همواره نگرش مثبت و راهگشایی را از ایشان به یاد دارم.
خدایش رحمت کند که عروج به عالم ملکوت و کسب مقام رضا از مقام احدیت جایگاه اوست .

کورش پرویزیان؛ رییس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی:heavy_check_mark:

ارسال نظرات