مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان خبر داد
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان از برگزاری متفاوت مراسم یوم العباس در زنجان در ماه محرم سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۵۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، «کسی که قلم به دست می‌گیرد باید تقوا و صداقت داشته باشد» و رسانه‌ها باید انصاف، امانت‌داری و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه کار اصحاب رسانه ارزشمند است و اگر مدیری بخواهد موفق شود رسانه و خبرنگاران موجب آن خواهند شد،گفت: اوقاف نیز به دنبال تعامل و همکاری بیشتر با خبرنگاران است.

برگزاری متفاوت یوم العباس در زنجان

 

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان تصریح کرد:خبرگزاری بسیج میبایست اوقاف و امور خیریه استان زنجان را در خصوص انجام مأموریت‌ها همراهی و یاری کند و تاکنون در این زمینه صادقانه کار کرده است.

 

حجت الاسلام کرمی در ادامه در رابطه با برنامه‌های ماه محرم گفت: برنامه ماه محرم تعطیلی‌بردار نیست و بنا به شرایط موود در کشور نوع آن تغییر خواهد کرد و مردم را توجیه خواهیم کرد که به این جهت بروند و کمک‌ها به سمت کمک مومنانه باشد.

برگزاری متفاوت یوم العباس در زنجان

 

وی با بیان اینکه امسال یوم‌العباس متفاوت خواهد بود، افزود: در یوم‌العباس خیابان‌های اطراف حسینیه حتماً یک برنامه برگزار خواهد شد و قرار است که مداحان یک برنامه داشته باشند و یوم‌العباس متفاوت خواهد بود، یعنی به صورت رزمایش کمک مومنانه فعالیت‌هایی را خواهیم داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امور  خیریه استان زنجان افزود: برخی معاندان در فضای مجازی به دنبال عزاداری ماه محرم هستند و این بار کرونا را دست‌آویز قرار داده‌اند، در حالی که اگر کرونا هم نبود، بهانه دیگر می‌تراشیدند.

برگزاری متفاوت یوم العباس در زنجان

ارسال نظرات