خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع)قزوین:

حضور پیشکسوتان بسیجی، مسیر انقلاب را هموارتر می کند

سرهنگ حیدری گفت: ما در پیچ تاریخی خطرناکی هستیم و پیشکسوتان باید در کنار ما در گردان ها و در حوزه ها حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۶۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع) در دیدار با پیشکسوتان سپاه بیان کرد: دشمن برای مقابله با انقلاب، کمر همت را بسته چرا که بارها در مقابل انقلاب اسلامی به سختی شکست خورده و اکنون با تجهیزات و افراد بیشتری در جنگ نرم و فضای مجازی فعالیت می کند.

وی گفت: بهترین دفاع ما حضور پرقدرت در فضای مجازی بر علیه دشمنان است. به لطف خدا، رهبری هوشیارانه ولی فقیه و حمایت همه جانبه مردم از حکومت دینی امام زمانی، دشمن در هشت سال دفاع مقدس و در فتنه های پی در پی که ایجاد کرده شکست خورده است.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: رزمندگان داوطلب در قالب بسیج، در فتته ها در کنار رزمندگان در راستای حمایت و ایجاد حماسه ۹ دی، پشتیبانی همه جانبه کردند در این زمینه دشمن نتوانسته از این سد عظیم پشتوانه مردمی عبور کند. از همین رو کمر همت را بسته تا به نظام و انقلاب ضربه وارد کند.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما پاسداری و تعهد بر دفاع از نظام است. نیاز ما به تجارب بازنشستگان و پیشکسوتان در کارزار امروز انقلاب کمتر از اوایل انقلاب نیست. اغلب بازنشستگان ما که در کوله بار خود تجربه جنگ را دارند می توانند ما را در ماموریت ها به خصوص فتنه های داخلی و در ایجاد امنیت همیاری و همراهی کنند.

سرهنگ حیدری گفت: حضور پیشکسوتان قوت قلب و دلگرمی بسیجیان در پایگاه ها و گردان ها است تا بتوانند از کوله بار تجربه در کنار خود احساس پیروزی کنند.

این مسئول افزود: ما در پیچ تاریخی خطرناکی هستیم و پیشکستوتان باید در کنار ما در گردان ها و حوزه ها حضور داشته باشند.

حیدری در پایان گفت: دشمن تلاش های خود را با توجه به قدرت و توان ما افزایش می دهد. اما خوشبختانه با رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) نتوانسته کوچکترین ضربه ای به انقلاب وارد کند و در ۸ سال دفاع مقدس با حمایت ارزی اعراب و تجهیزات لجستیکی اروپا و آمریکا و کشور هایی که امکانات نداشتند بیش از ۳۰ کشور نیروی انسانی بر علیه ما اعزام کرده بود اما باید گفت مردم پشتوانه و سرمایه اجتماعی این نظام هستند و در عرصه های سخت حامی انقلاب بوده اند.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها