جانشین فرمانده سپاه درگز گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۳۰۰ بسته سبد کالا جهت توزیع بین نیازمندان در مصلی الغدیر شهرستان آماده سازی و توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
 غلامحسن پلگردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ئر خراسان رضوی؛ با اشاره به برگزاری موفق مرحله اول رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: در این مرحله بیش از ۱۳۰۰ بسته سبد کالا بین مردم نیازمند در شهرستان درگز توزیع شد.

وی افزود: به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج سازندگی سپاه درگز، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان اوقاف و امور خیریه و خیرین شهرستان، ۱۳۰۰ بسته سبد کالا هر کدام به ارزشی بالغ بر ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال که شامل گوشت و برنج می‌باشد پس از آماده سازی در مصلی الغدیر شهرستان توسط فرماندهان حوزه‌های مقاومت بین نیازمندان سطح شهر و بخش‌های طابئه توزیع گردید.

پلگردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین و خیرین محترم گفت: مرحله دوم رزمایش در سه نوبت شامل عید قربان تا عید غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود و تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان از جمله اهداف این مرحله از رزمایش می‌باشد، لذا از تمامی خیرین و مسئولان دعوت می‌شود تا در این کار خداپسندانه با شکوه‌تر از قبل حضور به هم رسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها