فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

رسانه‌ها رسالت سنگینی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان کرد: رسانه‌های انقلابی جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم ایران دارند و همین امر وظیفه آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت؛ رسانه‌های انقلابی جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم ایران دارند و همین امر وظیفه آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند؛ بر همین اساس باید حقایق جامعه و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب را به گونه‌ای بازگو کنند که زمینه سوء استفاده دشمن در هیچ زمینه‌ای فراهم نشود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: خبرنگاران پیام‌رسان حق و حقیقت هستند و باید جایگاه این قشر زحمتکش حفظ شود.
 
وی افزود: بالاترین ضریب موفقیت خبرنگاران در داشتن آرامش روحی، اجتماعی و معیشتی است تا بتوانند همگام با مسئولان و نظام در مسیر حل مشکلات مردم قلم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش خبرنگاران در بیان مشکلات و کاستی‌های جامعه و همچنین خواسته‌های مردم بیان کرد: گاهی با یک خبر، مشکل چند صد خانواده حل و گاهی اعتباری خاص برای منطقه با یک خبر خوب، مستند و کارشناسی شده اخذ می‌شود که برای نمونه می‌توان به آبرسانی به روستای رسن اشاره کرد.

این مسئول در پایان نصب سردیس و یا نامگذاری یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر بردسکن را به نام مرحوم نوری جهت زنده نگه داشتن نام این پیشکسوت خبر خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها