خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم:
تقوایی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه قم گفت: وجود خبرنگاران انقلابی در قم نعمت ارزشمندی است که تلاش می شود از ظرفیت این عزیزان در راستای تولید محتوای مناسب بهره گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۲۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع)  امروز در بازدید از  دفاتر روزنامه ایمان قم،شاخه سبز،خبرگزاری رسا و نشریه آفتاب قم که با حضور حجت الاسلام ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قم،حسینی مدیر روابط عمومی سپاه استان و تاجیک مسئول بسیج رسانه صورت گرفت،  اظهار داشت: از سال ۹۶ همایش روز خبرنگار را برگزار کردیم که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب افزود: امسال برنامه ریزی برای برگزاری روز خبرنگار انجام شد، ولی با توجه به شیوع کرونا قرار شد به مناسبت روز خبرنگار از دفاتر رسانه‌های استان بازدیدی داشته باشیم و از اقدامات آن‌ها تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد:با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته بازدید از دفاتر رسانه‌های استان طی مدت ۱۲ روز انجام می‌شود که در این بازدید‌ها از ۲۵ خبرنگار و عکاس فعال استان تقدیر می‌شود.

تقوایی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه قم ادامه داد: وجود خبرنگاران انقلابی در قم نعمت ارزشمندی است که تلاش می شود از ظرفیت این عزیزان در راستای تولید محتوای مناسب بهره گرفت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها