خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم:

رسالت خبرنگاری الهی است

حجت الاسلام، ولی زاده در بازدید از خبرگزاری رسا گفت:شما خبرنگاران مردان خدایی هستید که کار و رسالتتان هم خدایی و عرضه آن نیز، کاری الهی، رسول اللهی است.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۴۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
رسالت خبرنگاری الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام والمسلمین ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم، با حضور در دفتر خبرگزاری"رسا" ضمن تبریک عید غدیر و روز خبرنگار، که به برکت نام شهدا بالاخص "خبرنگار شهید صارمی" نام گذاری گردید، از خبرنگاران با عنوان مردان خدایی که کار و رسالتشان خدایی و عرضه آن را نیز الهی و رسول اللهی است یاد نمود و خطاب به آنان افزود: همه شما جزو فرزانگان و عالمان دینی هستید که در شهر کریمه اهل بیت(س)، خدمت می نمایید و از این توفیق برخوردارید.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ امروز را جنگ نرم و دشوارتر از جنگ سخت عنوان کرد و افزود: در جنگ سخت، جان ها به خاک و خون کشیده شده و روح ها به پرواز در می آیند ولی در جنگ نرم، جسم ها پروار گشته و جان ها را به جهنم می فرستد .

حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: اگر در جنگ هشت ساله، پیرمردی ترکش می خورد به عنوان جانباز یا شهید، به او افتخار می کردند ولی در تیر و ترکش های فعلی، فرهنگ زدوده می شود و کسی به آن افتخار نمی کند. اما این آلودگی فضای نرم، فرصتی است برای خبرنگاران، افسران و فرماندهان عرصه جنگ نرم که رسالت دارند تا از انقلاب، که دشمن در عرصه های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی در آن وارد شده است، دفاع نمایند .

وی در ادامه سخنانش از همکاری خبرنگاران با سپاه پاسداران، که وجودش برای صیانت از اسلام و قرآن و نظام است، تقدیر نمود و گفت: هر چند که سپاه به ظاهر با نقش نظامی شناخته می شود ولی جزو مجموعه های تاثیرگذار و محوری است و هر جا گام بردارد، نقش او برنده و آن ملت برنده است. سپاه در هر عرصه ای چه فرهنگی و اقتصادی،چه اجتماعی و سیاسی و حتی در بحران های طبیعی، چه آشوب ها و حوادث، نیروهای خود را با کمترین چشمداشت و یا بدون چشمداشت، بکار گرفته است.

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم در پایان به ظرفیت های خوب و موثر سیصد روحانی شاغل و بازنشسته تا شخصیت های برجسته در قالب پژوهشگر، نویسنده،محقق، هادیان سیاسی و عقیدتی، استاد اشاره نمود و از هم پوشانی و همکاری در تبلیغ و اعلام اخبار، از خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات