خبرهای داغ:

تاکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و داروخانه‌ها برای در امان ماندن از کرونا

معاون غذا و دارو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و داروخانه‌ها برای در امان ماندن از کرونا تاکید نمود
کد خبر: ۹۲۶۵۲۶۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تاکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و داروخانه‌ها برای در امان ماندن از کرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سولماز میرزامحمدی اظهار کرد: همشهریان در مکان‌های پرتجمع به ویژه داروخانه‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد انتقال بیماری کرونا نباشیم.
میرزامحمدی بیان داشت:سفیدپوشان عرصه سلامت، داروسازان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در سنگر خدمت به بیماران کرونا قرار دارند، اما برای کم کردن زحمات آن‌ها باید همه تلاش کنند تا با خود مراقبتی و حفظ سلامت فردی بکوشیم زنجیره انتقال کرونا را بشکنیم.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود:متاسفانه گاهی اوقات شاهد بی تفاوتی مراجعان نسبت به فاصله گذاری در داروخانه‌ها هستیم، اما همچنان فاصله ایمن را باید رعایت کنیم تا بتوانیم از خود و دیگران در برابر این بیماری محافظت کنیم.
او اظهار کرد: گاه افرادی هستند که بدون علامت ناقل بیماری بوده که ضرورت دارد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اجازه ندهیم انتقال بیماری با یک فرآیند سریع انجام شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: داروخانه‌ها مکلف به علامت گذاری و نصب برچسب جهت فاصله گذاری اجتماعی در محیط داروخانه‌ها می‌باشند و مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌ها و شاغلین این مراکز می‌بایست ضمن رعایت فاصله ایمن با افراد دیگر از دستکش و ماسک در طول حضور در داروخانه استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار