سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان آرادان، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر آرادان از شهرستان آرادان برگزار شد.

در این رزمایش 500 بسته معیشتی باارزش ریالی هر بسته 150 هزار تومان و جمعاً به ارزش 75 میلیون تومان شامل؛ روغن، رب، ماکارونی، برنج و گوشت بین نیازمندان، اقشار کم‌درآمد و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری و ویروس منحوس کرونا در شهرستان آرادان توزیع شد.

لازم به ذکر است این رزمایش با کمک مالی و همکاری سپاه شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت ریحانت الحسین (س)، هیئت‌امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از خیرین شهرستان انجام شد.

در این رزمایش مسئولان شهرستان ازجمله امام‌جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های گرمسار و آرادان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی، معاون فرماندار، بخشدار آرادان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهردار شهر آرادان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیئت‌امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) و رئیس هیئت‌امنای هیئت ریحانت الحسین (س) حضور یافتند و ضمن عرض خدا قوت به برگزارکنندگان رزمایش، از این اقدام نیز قدردانی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها