مشارکت بیش از ۱۰ میلیارد تومانی مؤدیان استان سمنان در پرداخت زکات

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مؤدیان استان سمنان در چهارماهه نخست سال جاری ۱۰ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان در قالب زکات واجب و مستحبی باهدف کمک به نیازمندان پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۴۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، تصریح کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در روستا‌ها و شهر برای نیازمندان همان منطقه صرف فقرا و پروژه‌های عام المنفعه هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مؤدیان استان سمنان در چهارماهه نخست سال جاری ۱۰ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان در قالب زکات واجب و مستحبی باهدف کمک به نیازمندان پرداخت کردند
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در این مدت چهارماهه ۶۰۰ میلیون تومان در قالب زکات واجب جمع‌آوری‌شده است.
محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه زکات واجب استان سمنان اغلب در قالب جو، گندم، گاو و گوسفند است، تصریح کرد: مبلغین و عاملین زکات استان سمنان اقدام به تبلیغ و جمع‌آوری زکات واجب می‌کنند تا به کمک همان اهالی روستا و منطقه بشتابند.
همکاری افتخاری ۳۳۴ عامل و مبلغ زکات با کمیته امداد سمنان
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۳۴ عامل افتخاری و مبلغ زکات باهدف نهادینه کردن فرهنگ زکات و جمع‌آوری این فریضه واجب با کمیته امداد استان سمنان همکاری کردند.
وی بابیان اینکه ۳۳۴ عامل افتخاری در استان سمنان با مقوله فرهنگ‌سازی، جمع‌آوری و هزینه کرد زکات با کمیته امداد استان سمنان همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۹ عامل افتخاری زکات و مبلغ در مناطق روستایی و ۸۵ عامل مناطق شهری استان سمنان به اشاعه این فرهنگ می‌پردازند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار