خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

رسانه‌ها در امیدبخشی به جامعه نقش موثری دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان بصیرت را کلیدواژه سخنان رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: استراتژی دشمن ناامید کردن و راهبرد رهبر معظم انقلاب ایجاد امیدواری جامعه است که رسانه ها در امیدبخشی به جامعه نقش موثری دارند.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۱۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز دوشنبه در آیین تجلیل از رسانه های خوزستان به مناسبت روز خبرنگار در سرسرای امام خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه اظهار داشت: آسیب شناسی جوامع بشری، دینی و انقلاب یکی از عوامل اصلی است که می‌تواند ما را در برابر خطرات و توطئه‌های دشمن حفظ و در امان بدارد.

وی افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی به جامعه بوده که قلم خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب بکار گرفتند و حضور آن ها در صحنه باعث استمرار ارزش های دینی و اسلامی شد؛ اگرچه خبرنگاران مسئولیت های سنگینی را در این مسیر بر دوش دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان ادامه داد: مهمترین عاملی که باعث خانه نشینی امام علی(ع) و صلح امام حسن مجتبی(ع) و گوشه نشینی آن ها وممانعت از پایه گذاری حکومت اسلامی شد، عدم همراهی مردم با امام بود.

وی تصریح کرد : ۴۱ سال از انقلاب گذشته و بصیرت تنها عامل حفظ انقلاب بوده است و این درحالی است که در زمان ائمه عدم همراهی مردم باعث گوشه گیری این بزرگواران شد.

حجت الاسلام رستگار رسانه را معجزه گر برشمرد و گفت: تمامی سیاستمداران موفق جهان یک رسانه موفق در کنار خود دارند و این اهمیت کار رسانه را بیشتر ثابت می کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودم، رئیس فضای مجازی می شدم؛ ایشان می فرمایند که بعد از نماز واجب برای تعقیب مستحبات ، باید در فضای مجازی کارجهادی کنیم و این جایگاه رسانه را نزد ایشان ثابت می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: شهید محمود صارمی با تمام وجود، هستی خود را در راه احیای دین و ارتقای بصیرت مردم هدیه کرد و خون هر شهید پیامی دارد که در مقابل دنیای استکبار باید ایستاد تا مشکلات مردم ما را از صحنه خارج نکند.

وی اظهار داشت: باید ضعف و افول دشمن را برای مردم بازگو کنیم و آینده درخشان انقلاب را برای مردم شرح دهیم و تفاوت های پیش از انقلاب و پس از انقلاب را به مردم ثابت کنیم .

حجت اسلام رستگار گفت: علت اصلی مشکلات کشور مدیریت لیبرالی است و برای رفع مشکلات هیچ راهی غیر از مدیریت انقلابی نیست.

آیین تجلیل از رسانه های خوزستان به مناسبت روز خبرنگار روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استان و فرماندهان سپاه استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از آثار عکاسان خوزستانی در سیل سال ۹۸ ، اربعین سال گذشته و سایر برنامه های فرهنگی به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها