مديريت صحيح و منطقي، يكي از فاكتورهاي اصلي موفقيت در هر مجموعه است.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۹۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي  شرکت ملی گاز ایران، مهدي جمشيدي دانا، سرپرست شركت انتقال گاز ايران در مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد منطقه 8 انتقال گاز ایران، ضمن ابراز خرسندي از عملكرد این منطقه و تشكر و قدرداني از زحمات بي شائبه يداله بايبوردي، مدير سابق آن، با بیان این مطلب، گفت: خوشبختانه با مديريت منطقي و صحيح آقای بايبوردي در طول خدمت چندین ساله و همچنين تلاش شبانه روزي كاركنان منطقه 8 انتقال گاز ایران، روز به روز شاهد رشد و شكوفايي بيشتر اين صنعت عظيم بوده‌ايم.

وی افزود: پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، گوهر گرانبهايي هستند كه صيقل خورده و نياز به صيقل دوباره را ندارند و آقاي بايبوردي نيز امانتدار بسيار خوب و اسطوره اين صنعت عظيم بود كه با مديريت صحيح و منطقي خود توانست سازمان را به سمت تعالي پيش ببرد.

این مقام مسئول با معرفي فيروز خدايي به عنوان سرپرست جديد منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، تصريح کرد: اميدوارم تجربه و تحصيلات آقای خدايي، كمك بسيار ارزنده اي براي ادامه موفقيت هاي اين منطقه بشمار رود.

همچنين در اين جلسه، يدالله بايبوردي،گفت: باعث افتخار است که بنده در طول 30 سال با همكاراني در ارتباط بودم كه استاد بودند و مسئوليت هاي خود را به نحو احسن انجام مي دادند.

وی اظهار اميدواري كرد و افزود: منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، يك منطقه سرآمد بوده و اميدوارم اين سرآمدي روز به روز با همكاري و همياري تمامي پرسنل تقويت شود.

مدير سابق منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران در پايان، گوشه‌هايي از خاطرات كاري خود را براي حاضرين تشريح و همكاري هاي صميمانه پرسنل را يكي از عوامل پيشرفت و موفقيت هاي خود دانست.

بهره‌گيري از فناوري‌هاي روز اطلاعاتي و استفاده از تكنولوژي

در ادامه، فيروز خدايي، ضمن تشكر و قدردانی از انتخاب وی به سرپرستي اين منطقه گفت: مايه سعادت و خوشبختي است كه با همكاراني خواهم بود كه بسيار متخصص و متعهد هستند و اميدوارم اين امانتي كه در اختيار بنده گذاشته شد با همفكري و همكاري كاركنان تلاشگر، تداوم بخش موفقيت‌هاي اين منطقه بوده و بيش از گذشته، ما را به سمت تعالي رهنمون سازد.

خدايي افزود: بي شك موفقيت در انجام رسالت سازماني و ارائه خدمات مطلوب، ناشي از پشتيباني و نگاه سيستماتيك بوده و لازم است با بهره‌مندي مناسب از توان علمي و بالقوه انساني و همچنين همدلي و همراهي تمامي پرسنل، در جهت تعالي سازمان، گام هاي استوار برداريم.

وي مجهز شدن به علوم و فنون نوين، بهره گيري از فن آوري هاي روز اطلاعاتي و استفاده از تكنولوژي روز را زمينه پيشبرد و پيشرو يك سازمان عنوان كرد و افزود: بايد با بهره گيري از تكنولوژي هاي نوين، ظرفيت ها را شناخت و با نگاه سيستماتيك و مديرت بهتر در جهت صيانت از سرمايه هاي ملي حساس باشيم.

خدایی در ادامه سخنان خود، نيروي انساني را سرمايه هاي اصلي يك سازمان قلمداد کرد و افزود: توجه به کرامت انساني و ارج نهادن به کارکنان، محور اصلي توسعه و تعالي سازمان بوده؛ چراكه سرمايه‌گذاري در بخش نيروي انساني بسيار مهم و حائز اهميت است.

 

ارسال نظرات