قلم‌ها وبیان‌ها باید برای خدا باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: قلم‌ها وبیان‌ها باید برای خدا باشد هر کس رضایت پروردگار را در نظر بگیرد موفق می‌شود
کد خبر: ۹۲۶۵۴۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی رئیس اداره تبلیغات شهرستان سرخه در مراسم نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و ولادت امام هادی (ع) اظهار داشت: خبرنگار‌ها چشم و گوش مردم هستند مشکلات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند و باید برای دیگران الگو باشند.
وی با بیان اینکه خبرنگار باید حق طلب باشد گفت: خبرنگاری که حق محور، حق طلب، حق گو و خدا ترس باشدو برای خدا قدم بردارد می‌تواند موفق باشد و باید همه را به خوبی‌ها دعوت کند و از واقعیت‌ها دفاع کند.
محمدی در ادامه افزود: خبرنگار باید با همه دوست باشد درد ومشکلات مردم را حس کند ودرد خودش بداند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با اشاره به سخن امام هادی (ع) که فرمودند: دنیا بازاری است که یک عده از این بازار سود می‌برند و یک عدد ضرر می‌کنند بیان کرد: کسانی که اعمال، رفتار وکردارش برای خدا باشد و دنبال واقعیت هستند سود می‌برد و برای آخرت خود بهره مند می‌شوند کسانیکه این دنیا برایشان مهم است و آخرت را فراموش کردند ضرر می‌بینند.
وی در آخر با آرزوی موفقیت برای خبرنگاران گفت:: همه خبرنگاران باید دنبال واقعیت‌ها وخوبی باشند گرفتاری مردم را به گوش مسئولان برسانند که اگر اینطور باشد خدا هم کمک می‌کند./ع
قلم‌ها وبیان‌ها باید برای خدا باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها