مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود از خبرنگاران خبرگزاری بسیج این ناحیه تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۳۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
تقدیر مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود از خبرنگارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت روز و هفته خبرنگار، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود از فعالیت خبرنگاران این دفتر تقدیر کردند.
در این دیدار از زحمات مدیر و خبرنگاران این دفتر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری بسیج در انعکاس سریع و دقیق و شفاف فعالیت‌های بسیج و سپاه بر توجه به نیاز جامعه و ارائه خوراک فکری در راستای بالا بردن بینش سیاسی و اعتقادی جامعه تاکید کرد.
وی اثرگذاری رسانه را در عرصه امروز انکار ناپذیر عنوان کرد و بر دقت و شفافیت و صداقت و بی طرفی در انعکاس اخبار تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها باید تلاش کنند در تحقق خواسته‌های مردم گام برداشته و تریبون نظام اسلامی و مروج فرهنگ ناب اسلامی در جهان باشند.
در این دیدار علی عامری مدیر دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود نیز با تقدیر از توجه مسئولین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دفتر پرداخت.
همچنین مسئولین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود به همراه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه و مدیر دفتر خبرگزاری بسیج و مسئول کانون بسیج رسانه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با خانواده مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود دیدار کردند و یاد این خبرنگار فقید را گرامی داشته و از خانواده وی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها