تجلیل فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان از خبرنگاران+ تصاویر

به مناسبت روز و هفته خبرنگار تجلیل از برخی از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های شهرستان سمنان توسط فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۳۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان و حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با حضور در برخی از خبرگزاری‌ها و مرکز صدا و سیمای سمنان از خبرنگاران تجلیل و قدردانی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در این دیدار‌ها ضمن اشاره به اهمیت والای کار خبرنگاری گفت: کار خبرنگاری بی شباهت با کار انبیا نیست. پیامبران پیام‌های الهی را بدون کم و کاستی به مردم منتقل می‌کردند و امروزه خبرنگاران ما هم اخبار موجود در جهان هستی را با صداقت به مردم انتقال می‌دهند؛ و این کاریست پیامبر گونه؛ و این قداست کار خبرنگاری را نشان می‌دهد.
وی در ادامه گفت:تا تلاشی صورت نگیرد نتیجه‌ای هم حاصل نمی‌شود؛ و انتظاراتی که مردم از شما خبرنگاران دارند از جای دیگر ندارند چرا که مرجع اطلاعات و اخبار مردم هستید؛ و این جلب رضایت مردم و اعتماد گرفتن کار راحتی نیست و تنها با تلاش و پشتکار و نیروی جوانی محقق می‌شود.
سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار‌ها ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی خبرنگاران گفت: خبرنگاری را میتوان عشق نامید، زیرا خبرنگارن به صورت شبانه روزی و بی وقفه در حال کار و فعالیت هستند؛ و ما شاید آن قدر که باید و شاید به مباحث رسانه‌ای نپرداختیم و باید در کار‌های فرهنگی پیوست رسانه‌ای نیز ببینیم و به آن بپردازیم. زیرا دشمنان نظام و انقلاب در این مبحث شدیدا در حال فعالیت هستند و هزینه‌های فراوان می‌کنند تا اخبار جهان را آن گونه که خودشان می‌خواهند به خورد مردم جهان بدهند و به اهداف و خواسته‌های خود برسند.
وی در پایان گفت: ظرفیت امور فرهنگی سپاه و بسیج ظرفیت بسیار مناسبی برای کار رسانه‌ای است و فعالیت‌هایی نظیر اردو‌های جهادی و محرومیت زدایی، کار‌های فرهنگی و خدمات دیگر نظیر مقابله با ویروس کرونا و ... اقدامات خوبی است که جای کار در رسانه و خبر دارد که بیشتر باید به آن پرداخت. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها