سردار دامغانی فرمانده سپاه و مهدی دیابی معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با رسانه‌های استان بمناسبت روز خبرنگار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس، خبرگزاری رضوی و خبرگزاری آریا سمنان، از تلاش‌ها و فعالیت‌های این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی به ویژه توسعه و ترویج فرهنگ رضوی تجلیل کرد.
سردار حمید دامغانی در این برنامه بر ضرورت توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی برای مقابله با توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.
وی تلاش رسانه‌ها در حوزه فرهنگی و دینی را بسیار مهم و کلیدی خواند و اظهار داشت: رسانه‌های استان سمنان در بحث مقابله با ویروس کرونا نیز بسیار موفق و خوب عمل کردند که جای تقدیر دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رسانه‌های استان سمنان در بحث مقابله با ویروس کرونا نیز بسیار موفق و خوب عمل کردند که جای تقدیر دارد.
سردار دامغانی افزود: رسانه‌ها باید مردم را در ابعاد مختلف از واقعیت‌ها مطلع کنند و با تنویر افکار عمومی موجب امیدافزایی در جامعه و زمینه‌ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری شوند.
در این بازدید سردار دامغانی با اهدای لوح به سپیده سیر مدیر خبرگزاری فارس استان، سیدرضا عظیمی مسئول خبرگزاری رضوی در استان سمنان و ابراهیم پورتقی خبرنگار خبرگزاری آریا در سمنان از تلاش‌های این خبرنگاران تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها