فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یک خبرنگار با انصاف انسانیت و شرافت خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند و خود را به زر و زور نمی‌فروشد و شرافتمندانه ایستادگی می‌کند و با شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی در مقابل تمامی هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۵۴۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس در جوار مرقد شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه مسوولیت خبرنگاران در مسیر ایستادگی و پایداری انقلاب و مردم خطیر و مهم است، اظهار داشت: خبر و رسانه واقعیت‌های جامعه را با رعایت عدالت و انصاف بیان می‌کنند

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی با تمام توان و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در مقابله با ملت ما ایستاده و از هیچ توطئه افکنی غافل نمی‌شود.

سردار حسینی افزود: کارتل‌های بزرگ تبلیغاتی دشمن با امکانات و تجهیزات و منابع مالی جنگ روانی در ابعاد مختلف از جمله مذهبی، قومیتی، معیشتی و هر آن چیزی که می‌تواند دستاویز کنند را علیه ملت ایران به کار گرفته اند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان افزود: تلاش‌های یک خبرنگار که در برابر زر و زور امروزی ایستادگی می‌کند و با شرافتمندی در صحنه تلاش می‌کند قابل تقدیر است.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در مراسم اظهار کرد: میکروفون شما، قلم شما و زبان شما به مصابه موشکی مخرب است که بر قلب دشمنان می‌نشیند.

سردار حسینی افزود: شما خبرنگاران پلی بین حاکمیت، مسئولین و مردم هستید و باید در کمال عدالت و انصاف واقعیت‌ها را منعکس کنید.

وی تصریح کرد: زبان گویایی نظام و ملت رهبری هستند و در مرتبه دوم شما خبرنگاران زبان گویای ملت هستید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: خبرنگاری شغل نیست بلکه شرافت و اقدام به موقع و هوشمندانه است، شهید آوینی به تنهایی یک مکتب است، همانگونه که می‌گوییم شهید سلیمانی یک مکتب است، شهید آوینی نیز در آن شرایط سخت تعهدش به نظام انقلاب و نظام را در قالب محتوای رسانه‌ای به عنوان روایت فتح تولید کرد محتوایی که در هر شرایطی تازه هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: تبلیغاتی دشمن با امکانات و تجهیزات و منابع مالی علیه نظام به صورت گسترده شکل گرفته و عملیات روانی در ابعاد مختلف از جمله بزرگنمایی در زمینه گرانی، قومیت و ... علیه ملت ما راه انداخته و این مشکلات را دست‌آویزی برای ایجاد نارضایتی تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: اقدام هوشمندانه اصحاب رسانه باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

سردار حسینی اظهار کرد: دقت، سرعت و عدالت چند شاخص مهم خبرنگار است، شما از جنس همین شهدا هستید به همین دلیل باید در میدان مقابله با دشمنان با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها ایستادگی کنید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اصحاب رسانه باید مطالبه‌گر باشند و از مدیران از زمانی که بر مسند می‌نشینند در مورد برنامه‌هایی که دارند سوال کنند و در طول زمان پیگیری نمایند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است، زمستان به پایان می‌رسد و بهار سعادتمند و پرشکوفه‌ای در انتظار ملت ایران است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات