به مناسبت روز خبرنگار، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) به همراه جمعی از مسئولین سپاه با حضور در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از زحمات مدیرکل و کارکنان رسانه استانی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در این نشست از همراهی و تعامل مجموعه سپاه با صدا و سیمای استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: هر دو مجموعه با اهداف و دغدغه های مشترک و با هم افزایی و هم اندیشی برای تحقق اهداف نظام، آرمان های انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و رشد و تعالی جامعه تلاش می کنند.

دکتر یوسف افشارنیا افزود: در همه وقایع، حوادث و بحران ها، سپاه همواره پیش قدم خدمات رسانی و همراه مردم و مسئولین نظام بوده است و صدا و سیما تلاش کرده یاری رسان این مجموعه باشد و اقدامات انجام شده را به بهترین نحو انعکاس دهد.

وی گفت: اجرای طرح مواسات و کمک های مؤمنانه برای جمع آوری کمک های مردمی و نهادها و دستگاه های اجرایی و توزیع بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، حرکت ارزشمند و گسترده ای است که سپاه و بسیج آن را انجام داده و شایسته تجلیل است.

مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین بر تعامل، هم اندیشی و برنامه ریزی منسجم با استفاده از ظرفیت های موجود برای عزاداری های ماه محرم و همچنین اجرای متمرکز برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با توجه به شرایط موجود تأکید کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان هم در این دیدار با گرامیداشت روز خبرنگار از صدا و سیما به عنوان زبان گویای انقلاب که در تمامی صحنه ها حضوری چشمگیر و تأثیرگذار دارد، یاد کرد و از همراهی و همدلی مدیرکل و تلاش های کارکنان مجموعه صدا و سیمای استان به ویژه همکاران معاونت خبر  قدردانی کرد.

سردار علی محمد اکبری، پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام، تلاش برای تأمین امنیت، امداد رسانی، محرومیت زدایی و بسیج سازندگی را از جمله مهمترین فعالیت های سپاه بیان و خاطرنشان کرد: به واسطه وفاق و همدلی موجود در اجرای تمامی این برنامه ها صدا و سیما همواره کنار نیروهای سپاه حضور داشته و خدمات آنان را به بهترین نحو انعکاس داده است که بخش مهمی از مشارکت در طرح مواسات و کمک های مؤمنانه به خاطر اقدامات و اطلاع رسانی های صدا و سیما است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، از تعامل بسیار خوب صدا و سیمای استان با معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان و انعکاس مطلوب اقدامات و فعالیت های رزمندگان سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

سرگرد پاسدار ذوالفقار یوسفی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با ارائه گزارش از برنامه های رسانه ای سپاه استان چهارمحال و بختیاری از همکاری صمیمانه مدیرکل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگاران آزاد شهرستان ها تشکر نمود.

ارسال نظرات